Hoe haal ik de ingeslopen reclame-"vrienden" uit mijn account bij Facebook ?

Ze sluipen er in , soms haal je ze er in en krijg je er een beetje spijt van, kortom ik wil al die ballast op een gegeven moment niet meer.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Je bedoelt hoe verwijder je vrienden? Oftewel hoe kan je ontvrienden?

Ga naar het profiel van de facebook"vriend", daar zie je een knop "vrienden" staan, klik daarop, en kies dan verwijderen als vriend.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dat is het. Hartelijk dank. Gaat een stuk schelen !

Andere antwoorden (1)

Je bedoelt de posts van bedrijven waarbij je ooit hebt aangegeven dat je ze 'liked'?
Ga naar de pagina van dit bedrijf. Ergens (volgens links) kun je dan aangeven dat je het niet meer leuk vindt. Dan houden de posts op je prikbord ook op.

Toegevoegd na 1 uur:
linksonder op de pagina van het bedrijf zie je een rijtje staan: Een Pagina maken, Blijf op de hoogte via RSS,
Vind ik niet meer leuk, Pagina rapporteren, Delen.

Dat 'Vind ik niet meer leuk' klik je aan en de posts zullen stoppen.