Kan je op markplaats de laatste advertenties zien in een straal van bijv 3 KM?

Of kan je misschien email ontvangen met de laatste advertenties?

Toegevoegd na 5 minuten:
Je kan dus op datum sorteren... Kan je via email up-to-date gehouden worden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

Ja als je rechtsonder op "volg deze advertentie" klikt dan krijg je up-to-date mailtjes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Selecteren op afstand, dan zie je automatisch (altijd) de nieuwste advertenties eerst. Oudere adv. gaan naar pagina 2 etc...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt ook de optie "Kijk in uw wijk" (linker balk onder kopje "Of bekijk"). Dan vul je je postcode in en krijg je alle advertenties uit de buurt te zien. Als je de postcodes in de buurt een beetje weet, kun je zo die 3 kilometer overbruggen.

Toegevoegd na 16 minuten:
In de uitkomst kun je dan sorteren op datum en dan heb je de laatste advertenties.
Overigens is Kijk in uw wijk standaard <3km zie ik net.