Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik een pagina offline bekijken? Of offline beschikbaar maken?

Beste mensen,

Ik heb een website aangemaakt via wix.com deze wil ik wat personen laten zien, maar helaas is in die ruimte geen internet aanwezig.
Hoe kan ik de website offline beschikbaar maken? Via pagina-opslaan als, lukt het me niet?

Kunnen jullie me helpen?

Toegevoegd na 9 minuten:
(de website wil ik, als het mogelijk, van tevoren dan thuis opslaan)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
(de website wil ik, als het mogelijk is, van tevoren dan thuis opslaan)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

De handigste manier is dan om schermafbeeldingen van je site te maken. Met prtscn maak je een afbeelding van wat je op je scherm hebt, die je vervolgens in een powerpoint of een worddocument o.i.d. kunt plakken.
Als je echt wil laten zien wat je website kan, gaat je dat niet lukken op een locatie zonder internet als je de site online hebt aangemaakt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Opslaan als HTML-document lukt niet?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik begrijp dat er, in de ruimte waar je de website wilt laten zien, wél een pc maar geen internet is? Dan zou ik ervoor kiezen om de website op video vast te leggen, bijvoorbeeld met CamStudio: http://www.ccbodegraven.nl/?p=1087
Presenteer de website terwijl je er op video een verhaal bij vertelt, en sla het op als avi-bestand. Dat is toch veel mooier (en minder saai) dan statische plaatjes?
(Lees meer...)
Pieter2011
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding