Toevoegen van bijlagen lukt niet in Hotmail. Hoe los ik dit op?

Als ik klik op 'bijlage' of 'foto's' toevoegen, dan gebeurt er niks. Het lijkt ook wel of de letters grijs zijn, alsof er uberhaupt geen link of actie beschikbaar is.

Dit probleem heb ik overigens niet alleen in hotmail, maar ook als ik mijn website aan wil gaan passen (in websitemaker) en dàt vind ik wel een major issue...! In dat programma werkt ook de taakbalk niet, dus ik kan geen links invoegen bijvoorbeeld.

Het lijkt een safety probleem, maar ik weet niet meer waar ik het zoeken moet.
Ik heb de beveiligingsinstellingen naar standaard gezet, verder staat alles zo algemeen mogelijk ingesteld. Ik heb er, voor dit probleem ontstond, ook niks gewijzigd!

Het is pas sinds kort een probleem, ik blijf maar aan klooien hiermee na jarenlang probleemloos internetten...

Wie heeft de oplossing??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier is inderdaad weinig over te vinden...
Je zou eventueel je vraag kunnen stellen in zo'n forum van een computerblad zoals Computer Idee of zo..
Daar heb ik ook regelmatig hulp gezocht en gevonden.. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb dit ook wel gehad met mijn computerlessen. Soms is het uploadprogramma van hotmail niet geinstalleerd. Dat geeft hij dan via een popup aan. Die kan geblokkerd zijn en moet je dan even toestaan.
Een tweede wat ook wel eens geholpen heeft is de firewall even uitzetten en zien of het dan lukt. Soms blokkeert deze dit soort acties.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kun je er ook bij vermelden welke webbrowser je gebruikt (Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome, etc) ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb het probleem zowel in IE (9 beta versie) als in Mozilla Firefox.
Ik hd eigenlijk gehoopt dat het met het installeren van firefox over zou zijn, maar helaas... :-(
Begin al bijna radeloos te raken...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vraag me ineens af in hoeverre het aan m'n browser ligt, want bestanden uploaden lukt wel via gmail. Alleen niet via hotmail en websitemaker...
Ik heb moeite om de rode draad te vinden...

Het beste antwoord

volgens mij mist er iets , ik zou systeemherstel proberen en dan een week terug zetten,lukt dat niet dan proberen om msn (hotmail) op nieuw te instaleren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik bedacht me al dat ik laatst juist een systeemherstel had gedaan en een paar maanden terug had gezet, dus ik heb nu juist weer alle updates geinstalleerd en nu is het probleem verholpen!
(En nu maar hopen dat de vorige problemen die ik had niet terugkomen... )
thanks!