Ik weet niet of je digitale tv hebt maar bij rtl lounge word de serie herhaald.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Ga naar een voetbalvereniging, daar lopen genoeg "voetbalvrouwen" rond.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk niet dat hij dat bedoelt. xD
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oh?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.rtl.nl/soaps/voetbalvrouwen/home/
Ritsuka
12 jaar geleden
Haha :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lol XD
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mag dat ook gratis?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijken wel, aankomen waarschijnlijk niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welke zich zelf respecterende voetbalvereniging, laat kijkers (ook naar vrouwen ) tegenwoordig gratis binnen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De niet-betaald voetbalclubs?
Zoek op internet op de naam gratis voetbalvrouwen kijken

of ga zoals al gezegt naar een voetbalveld ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet of ie er tussen staat maar op blendseries.com kan je live series bekijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
op straat,bij de stadions,op tv,bij hen thuis,je kunt altijd vragen of je eens mag komen kijken.
12 jaar geleden
Op YouTube staan alle drie de seizoenen in delen. Bijv. Seizoen 1 aflevering 6 (2/5) waar tussen haakjes staat het hoeveelste deel van die aflevering het is( het past niet in 1 keer op YouTube)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op TV zijn regelmatig voetbalvrouwen gratis te aanschouwen, zowel recente als min of meer vergane glorie.
Ik denk hierbij aan mevrouw Schneider-Cabau en in de andere categorie aan mevrouw Alberti,voorheen Lerby.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet niet op RTL XL gaan kijken als je geen geld wilt betalen. Het is daar best duur