Hoe kan ik alsnog op een site inloggen terwijl ik verbannen ben?

Ik ben verbannen op een bepaald forum. Deze ban heeft betrekking tot mijn IP-adres: ik kan het hele forum niet zien. Wel kan ik, als ik een proxy gebruik, het forum lezen. Totdat ik wil inloggen (op een ander account): de proxy doet dan niks. Hoe kan ik dit omzeilen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

In een bibliotheek, internetcafé, of trein gebruik maken van internet en daar een nieuw account aanmaken op een andere inlognaam.

De comment hier boven zal je geen nieuw IP geven normaal gesproken. De provider bepaalt jouw IP. Alleen met inbelverbindingen zou het nog moeten lukken, maar ja, wie heeft er tegenwoordig nog inbel ? Als je kabel of glasvezel hebt, dan kun je jouw provider vragen om je opnieuw in het systeem te zetten, dit zal je een nieuwe IP geven. Dat je via een proxy niet kunt inloggen is logisch daar cookies geblocked zijn op gratis proxies. Betaalde proxies leveren wel cookies enabled login. Dan weer, men kan ook jouw account bannen, dus dan heb jer nog niks aan. Maar misschien moet je eens de hint nemen die ze je geven, je bent blijkbaar daar niet meer welkom....

Als het gaat over jouw ip adres dan zou je eens bij een bibliotheek kunnen kijken of je met jouw account binnen kan komen. Op jouw eigen computer denk ik niet dat het voorlopig kan.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100