Mijn pc is in eens vreselijk traag geworden. Ik heb hem ruim in de tijd terug gezet en hem op virussen gescand maar niets gevonden.

de youtube filmpjes draait hij nauwelijks of niet af of met heel lange laadtijden. Het lijkt het meest op internet via een oud modem van vroeger (30 secondenvoor een foto)
Gegevens Pentium dual core, vista.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
klinkt TOCH als virus, worm of malware. Ik zou willen weten welke scanners je gebruikt hebt. Onze uitleg is altijd deze: elke scanner ziet maar een deel. Pas als je een scanner of vijf gebruikt weet je een beetje zekerder dat je geen virus hebt... je realtime scanner, plus je vier of vijf overige gratis scanners zoals:
Malwarebytes antimalware
Remove it pro (hele belangrijke)
hitman pro
tuneup one click maintainance
CCleaner
Ad aware
Trojan remover en je moet natuurlijk je realtime scanner hebben zoals bijv : NOD, Avast, AVG etc...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ Krakkemik!

Antwoorden (3)

schoon je cache folder eens op met CCcleaner.
gerarandeert dat je internet weer sneller wordt

Toegevoegd na 24 minuten:
kijk anders even bij de link hieronder.
zoek dan even mijn antwoord op
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien eerst eens defragmenteren.....kan helpen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja probeer inderdaad eens de computer te scannen met Ccleaner (crap cleaner) om te zien of dit de PC wat sneller maakt.
Download Ccleaner hier gratis:
http://www.freewaredownloads.nl/downloads178.html

Ook zou je de processen van de PC eens moeten bekijken. Zijn er processen actief die je niet nodig hebt? Een andere handige tool is dan misschien Glary Utilities. Hier zit ook een performance verbeteraar in.
Download: http://www.freewaredownloads.nl/downloads456.html

En mogelijk is het een hardware storing. Misschien is er een probleem in het geheugen, mainboard, etc. Ook dit zou je even goed moeten checken allemaal. Zet anders bij het opstarten in je Mainboard-setting de geheugen controle eens aan. Of gebruik ook hiervoor software tools.