Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke site / forum heeft je geinspireerd om hier een vraag te stellen?

Soms zie je hier vragen waarvan je denkt: waar halen ze het toch vandaan? Deel je inspiratiebron!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

niks sites, niks fora, gewoon creativiteit/verbeelding/alledaagse situaties/nieuwsgierigheid/verveling!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Zo is het. En niet anders!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij mij komen ze meestal ook gewoon opborrelen, maar had gehoopt op een goede, leuke site met grappige info.
En die staat er helaas niet bij.

Andere antwoorden (4)

Zat vast met het spel Kuros en via google kwam ik op het forum speluitleg terecht waar ze het hadden over GV om hier de vraag te stellen en dat heeft mijn nieuwsgierigheid gewekt. Dus nu weer een verslaving erbij.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
erug hè ;) +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Bart ik heb het gezien, maar hou me voorlopig nog even afzijdig om mee te doen, ik ben al wel aangemeld. Maar moet afwisselen met mijn tijd.
Koppie kwauw!!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hihihi..
Mijn vriendin heeft me besmet!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb het toen gevonden op Startpagina.nl onder het kopje Handig.
Daar staat goeie vraag.nl :-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ben niet echt 'geïnspireerd', maar gewoon praktisch hier terechtgekomen. Ik was op zoek naar goudvoorraden in de wereld (alleen belangstelling, dus géén gewin). Ik Googelde daarop, GV kwam voorbij en vanaf dat moment.., weg vrije tijd!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding