Kun je het NOS journaal "on demand" bekijken op groot formaat?

Op http://feeds.nos.nl/journaal kun je het NOS journaal bekijken met Quicktime, echter de filmpjes kunnen niet groter dan postzegelformaat worden weergegeven. Is er een manier om ze in grootbeeld weer te geven?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Ja hoor. Via de site van de NOS kan je on-demand journaal kijken. Deze kan je full-screen vergroten (rechts onder het filmkader staat een rechthoekje - à la youtube-).
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Precies wat ik zocht

Andere antwoorden (1)

Als je een TV met internetaansluiting hebt zoals b.v. SONY bravia dan kun je de NOS-journaals van de laatste dagen op groot scherm terugzien.
Ook op de NOS site kun je journaals terugzien, je kan het kleine venster vergroten door rechtsonder op het rechthoeksymbool te klikken.