Ik wil mijn facebookaccount laten verwijderen hoe kan ik dat het beste doen?

Wat moet ik verwijderen en hoe doe ik dat, ik las iets over twee weken niet inloggen enzo?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Via onderstaande link (zie bron)

Wees er wel zeker van! eens verwijderd is altijd verwijderd!

Toegevoegd na 1 minuut:
Stap 1
Je krijgt hier een waarschuwing te zien. Klik op “Verzenden” (Als je Facebook in het Nederlands hebt ingesteld.)

Stap 2
Je krijgt hier nog een laatste waarschuwing. Voor de zekerheid moet je je wachtwoord nogmaals invullen.

Stap 3 Je Facebook account zal nu binnen 14 dagen verwijderd worden. Je kunt nu in deze 2 weken opnieuw inloggen, waardoor je account weer opnieuw geactiveerd wordt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Om uw account van Facebook te verwijderen:
Start Facebook
Klik op het driehoekje naast 'Startpagina'
In het nieuwe schermpje klik op 'Help'
Daarna kies: Basisfuncties'
Kies nu (onder 'je account beheren') voor 'accountinstellingen verwijderen'
Kies daarna voor 'Hoe verwijder ik mijn account permanent'
Nu moet je nog enkel de opdrachten uitvoeren die je in de volgende schermen kunt lezen.

Bedenk wel dat dan alle gegevens verwijderd worden. Echter nog niet onmiddellijk. U mag nu gedurende een bepaalde tijd niet meer met uw account aanloggen bij Facebook of uw account wordt weer geactiveerd en u moet opnieuw beginnen.
fremar
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zei ik toch?