Hoe krijg ik die reclame van Bonprix weg uit m'n apps?

Ik heb iets besteld bij Bonprix, maar oh hoe vervelend op nagenoeg alle apps krijg ik nu voortdurend reclame. Dan nog wel van hetgeen ik al gekocht heb bij hen.
Ik gebruik een Adblock browser dus uit m'n websites kan ik die reclame makkelijk weg filteren. Maar hoe krijg ik die ook weg bij apps bv bij Vinted?

2 maanden geleden
in: Internet
LeonardN
2 maanden geleden
1. Je krijgt reclame te zien op allerlei apps.
2. Omdat je nu toevallig wat bij Bonprix hebt besteld, zie je die reclame. Als je nu wat anders zoekt of bestelt krijg je dat te zien. Als je nu gepersonaliseerde reclame weg wil hebben zal je dat per app moeten gaan bekijken of dat kan en hoe dat kan. Een adblocker browser bestaat, maar een "adblocker Vinted app" niet. https://www.vinted.nl/help/544
(maar dat betekent dus dat je gewoon andere reclame te zien krijgt) Denk dat het je vooral nu opvalt dat je gerichte reclame krijgt.
BonBonvanJohn
2 maanden geleden
installeer 'adguard'. Voor een relatief klein bedrag per jaar of levenslang is er geen enkele reclame bij welke app dan ook zichtbaar. alle reclame weg, ook uit gratis apps. https://adguard.com/nl/welcome.html

Antwoorden (1)

In apps kun je vaak alleen reclame weg krijgen door te betalen voor een reclame vrije versie.

Je kunt ook zoeken op andere websites, dan veranderen je reclames vanzelf naar de andere dingen waar je op gezocht hebt.
Ritsuka
2 maanden geleden