Op welke site kan ik een mooi foto boek laten maken voor een redelijke prijs?

Wil graag een foto boek maken van mijn digitale vakantiefoto´s, maar zie door de bomen het bos niet meer.
Dus online het boek samenstellen en dan een gedrukt exemplaar thuisgestuurd krijgen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Volgens mij kan dat op www.hema.nl.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad HEMA!
Dat heb ik ook gedaan,
werkt perfeect.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben al heel wat jaren tevreden over Albelli. Mooie kwaliteit, bij een klacht doen ze niet moeilijk en ieder jaar nieuwe ontwikkelingen.
En iedere maand is er een aantrekkelijke kortingsactie.

Toegevoegd na 4 uur:
Veel mensen die mijn albums gezien hebben, stappen over naar Albelli.
Wat fijn is, is dat je het boek offline samenstelt en dat het bij de bestelling in één keer verzonden wordt.