waarom laten ze niet zien bij youtube wat je fout hebt getypt?

als je op youtube een reactie wilt zetten, staat er soms: "dit antwoord is niet goed gekeurd". of iets wat daar op lijkt. maar waarom zetten ze er dan niet gelijk bij wat je fout hebt gedaan / getypt, en dat je dat meteen kan gaan veranderen. en dus niet een half uur bezig bent met je antwoord te veranderen om te kijken hoe die wel gezegd kan worden...?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Automatische filters kunnen wel filteren op foute woorden. Maar inhoudelijk reageren is lastiger.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat betekent dan dat de eigenaar van de video heeft ingesteld reacties eerst te moeten keuren voor ze worden getoond.
Als je die melding ziet, betekent dat dus dat de eigenaar nog moet keuren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer volgende keer eerst je reactie in een wordbestand te typen. Dan zie je vanzelf welke fouten er in je tekst staan. Als je alles hebt gecorrigeerd, dan kan je je tekst simpel kopiëren naar YouTube en dan zal hij daar wel geaccepteerd worden. Voor jou misschien raar, maar YouTube wil waarschijnlijk alleen maar reacties in correct Nederlands hebben.