lukt niet om mij in te schrijven op facebook

beste mensen, 't lukt mij maar niet om mij in te schrijven, elke keer wanneer ik bij wachtwoord kom, gaat dat fout, geef ik een ander wachtwoortd op, weer niet goed. hoe moet 't wel?? wie kan mij echt goed helpen hiermee. alvast dank janneke

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Stap 1) Registreren op facebook
Stap 2) Je inbox nakijken want je hebt een e-mail ontvangen van facebook
Stap 3) Je e-mailadres intypen als gebruikersnaam
Stap4) Je wachtwoord intypen als wachtwoord

EDIT: Lukt dit niet; vraag dan aan facebook om je wachtwoord op te sturen naar je email.

MVG
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik begrijp je probleem niet helemaal. Ik heb in de bron een overzichtelijke uitleg geplaatst. Ik zou opnieuw beginnen en desnoods een nieuw E-mailadres gebruiken. Ik hoop dat je daar wat mee kan.