Kan ik álle mailtjes in Gmail veranderen in gelezen?

Ik heb 870 ongelezen mailtjes, als ik "alles" selecteer en daarna "Markeer als gelezen" aanklik word alleen de huidige pagina verwerkt. Ik heb geen zin om 80 pagina's langs te gaan.
Oh en heb ook geen zin om mijn mailbox te legen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
12.6K
Amadea
12 jaar geleden
Hoe komt het dat je wel zin hebt om de vraag op GV te stellen? Kost veel meer moeite...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan typ jij vast heel langzaam?
4 zinnetjes typen op GV gaat bij mij toch een stuk sneller dan langs 80 pagina's gaan in Gmail..
Amadea
12 jaar geleden
Die 80 pagina's bedoel ik natuurlijk niet, maar het legen van de mailbox!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh nee dat kost idd weinig moeite, maar dan ben ik meteen wel al mijn mailtjes kwijt, en dat is ook niet de bedoeling.

Het beste antwoord

vakje links bovenin (select all) aanklikken en dan krijg je de volgende optie in de balk:

All 100 conversations on this page are selected. Select all 10746 conversations in Inbox

daarop klikken en je hebt ze allemaal

Ja, ik gebruik ook gmail.

Toegevoegd na 2 dagen:
Zie plaatje :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja dat is toch de enige manier om het te doen 80 pagina's afwerken verwijderen en op gelezen zetten. Anders laat je alles gewoon zoals het is. Geen andere oplossing.
12 jaar geleden
Je kunt bij de instellingen wel aanvinken dat je 100 mailtjes per pagina wil zien in plaats van de standaard 50, scheelt alweer de helft.