wel verbinding, msn, skype etc. maar ik kan niet op internet explorer of google chrome. hoe kan dit?

hallo ik heb vandaag mijn NORTOn verwijdert omdat die niet meer werkte ik heb nu AVG en gewoon windows firewall op mijn HP computer met vista.
nu werkt alles prima computer is sneller kan op msn en skype goede verbinding, alleen kan ik nu geen gebruik meer maken van mij internet explorer en google chrome en dus ook niet meer op alle sites.... kan iemand mij a.u.b. uitleggen wat ik hier aan kan doen heb al veel geprobeerdn met instellingen enz.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Configuratiescherm\Alle Configuratiescherm-onderdelen\Windows Firewall\Instellingen aanpassen

ga eens naar deze locatie dan klik je bij beide "melding geven als windows firewall een nieuw programma blokkeert" aan.

dit heb ik zelf ook en ik gebruik google chrome en avg. zonder problemen.

Je zou ook kunnen proberen of je avg niet gewoon eerst moet laten scannen en laten bijwerken.