Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wel verbinding, msn, skype etc. maar ik kan niet op internet explorer of google chrome. hoe kan dit?

hallo ik heb vandaag mijn NORTOn verwijdert omdat die niet meer werkte ik heb nu AVG en gewoon windows firewall op mijn HP computer met vista.
nu werkt alles prima computer is sneller kan op msn en skype goede verbinding, alleen kan ik nu geen gebruik meer maken van mij internet explorer en google chrome en dus ook niet meer op alle sites.... kan iemand mij a.u.b. uitleggen wat ik hier aan kan doen heb al veel geprobeerdn met instellingen enz.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
773

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Configuratiescherm\Alle Configuratiescherm-onderdelen\Windows Firewall\Instellingen aanpassen

ga eens naar deze locatie dan klik je bij beide "melding geven als windows firewall een nieuw programma blokkeert" aan.

dit heb ik zelf ook en ik gebruik google chrome en avg. zonder problemen.

Je zou ook kunnen proberen of je avg niet gewoon eerst moet laten scannen en laten bijwerken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding