Wat betekent deze foutmelding en hoe kom ik weer bij mijn e-mail in Outlook Express?

Vanmorgen kreeg ik deze foutmelding toen ik mijn mail wilde checken. Dacht dat er misschien een storing was bij KPN waar ik min e-mail adres heb. Maar nu is het nog steeds zo. Ik lees de mails elke dag dus mijn account is niet te lang inactief geweest.

De server heeft de verbinding onverwachts afgebroken. Mogelijke oorzaken zijn problemen met de server, netwerkproblemen of te lange inactiviteit. Account: 'pop.kpnmail.nl', Server: 'pop.kpnmail.nl', Protocol: POP3, Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Foutnummer: 0x800CCC0F

12 jaar geleden
in: Internet
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Outlook heeft veel problemen vandaag volgens mij...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://support.microsoft.com/kb/813514/nl misschien heb je iets aan de link
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik dacht al dat het aan KPN ligt! Morgen opgelost hoop ik...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1 van de 2 adressen doet het weer! Nog even... ;-

Het beste antwoord

KPN heeft vanaf vanmorgen problemen met mail. Het is bekend en ze zijn er mee bezig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

In de onderstaande site wordt op dit probleem ingegaan en een oplossing geboden.

Toegevoegd na 56 seconden:
Als mogelijke oorzaak wordt dit genoemd:
Dit probleem kan optreden als op uw computer een antivirusprogramma met e-mailbeveiliging actief is waarmee e-mail wordt gecontroleerd zodra deze binnenkomt van uw POP-server (Post Office Protocol).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zit met hetzelfde probleem. Er is een storing bij KPN. zie deze link: http://storingsoverzicht.nl/2011/kpn/storing-e-mail-2/