Waarschijnlijk niet. Allereerst omdat Hyves immens veel (actieve) leden heeft: het is een erg actief sociaal netwerk. Aan de bekendheid en het nationale karakter van de website is moeilijk te tippen.
Internationaal georiënteerde mensen die relatief veel buitenlandse contacten hebben, hebben meer aan een Facebook profiel omdat deze website internationaal veel bekender is, eigenlijk de enige écht bekende wereldwijde sociale netwerksite. Maar omdat dit maar een klein deel van de bevolking is (hoewel buitenlandse stages onder studenten de laatste jaren wel populairder zijn geworden) zou mijn voorspelling zijn dat ik niet denk dat Facebook ooit populairder zal worden.
Let overigens ook op de term 'populairder'. Ik ben zelf geen lid op Facebook, maar ik weet dat de laatste maanden steeds meer vrienden van mij het wel zijn geworden, maar zij zijn hierop een stuk minder actief dan op Hyves, ik denk dat dat ook meetelt voor de populariteit.
Voor wat het waard is: ik geloof niet zo in dit soort sites en onder jongeren ook vaak het: "zie mij veel/meer vriendjes hebben" Wel vind ik de overzichtelijkheid van Facebook beter. Hyves is ooit goed begonnen, maar heeft met meer functies op de site rücksichtslos de menu's maar eindeloos uitgebreid in plaats van er opnieuw over na te denken.