Waarom kan ik niet op comment reageren op youtube?

er staat: Fout, probeer het opnieuw. Ik doe het opnieuw keer op keer maar het werkt niet. weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
4.1K

Antwoorden (3)

Heb je wel een YouTube account want zonder account kan je niet reageren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Even kijken of je wel echt uitgelogd bent. Soms ben je ineens uitgelogd zonder dat je t weet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan ook zijn dat de persoon die de video geplaatst heeft de reacties heeft uitgeschakeld. Dus inderdaad even kijken of je goed bent ingelogd en anders of het uberhaupt nog mogelijk is om een reactie te plaatsen