hoe moet in m''n leeftijd bij hotmail veranderen?

ivm een Xbox Live Gold account wil ik graag m''n leeftijd op hotmail/windows Live veranderen, ik ben al een uur aan het zoeken maar kan niks vinden, ik hoop dat jullie een antwoord hebben!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
2.3K

Antwoorden (2)

Deze kan je na het aanmaken van je account niet meer veranderen. Zou ook gek zijn, als je ineens een andere leeftijd hebt, nietwaar? ;)

Het is de bedoeling dat je bij het aanmaken van het account al de juiste leeftijd opgeeft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Onmogelijk, vriend van mij et hetzelfde probleem, we hebben opgebeld en ze zeiden dat het onmogelijk is. Je kan wel (als het om een ea game gaat) opbellen naar ea om te vragen of ze je leeftijd willen veranderen in overleg met je ouders. Dit heeft iig effect op je EA game!