Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe verminder ik lag in Black Ops? (pc versie)

Ik heb nooit last van lag, behalve bij CoD: BO. Ik speel op het moment League of Legends, Minecraft, Bulletstorm, GTA IV, Quake Live, en World of Warcraft (op private server, is dan ook enige uitzondering) Lag-free, behalve CoD: BO en WoW, maar dat is op private server. Het is dus duidelijk niet mijn PC. Ik speel op 20MB/s bedraad internet via apple time capsule, modem, en Ziggo alles in 1 plus. Het zijn ook niet de graphics, want ik heb laatst Dirt 3 op Max gespeeld zonder problemen, dus moet CoD ook wel lukken.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
662
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
20Mb of 20MB? Je zou ook eens de instellingen een tikje lager kunnen zetten, als ie dan weer normaal doet ligt het dus wel aan je pc. Die vergelijking met dirt 3 zegt niet veel, want die spellen verschillen daar te veel voor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jaa ik vraag mij dit ook al heel erg lang af, heb em ook al op laagste instellingen en alles gezet maar helpt allemaal niet. Ik hoop dat er een goed antwoord komt :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat is een lag.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Heb niet zo heel veel verstand van (spel)computers, maar wat ik voor je heb gevonden gaat over lag in black ops.snap er zelf niet veel van maar jij misschien wel en is dit precies wat je zoekt.
succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding