Geen internet verbinding.

Ik heb geen internetverbinding thuis. Er is een storing geweest bij de provider. De bekabelde pc's doen het weer. De draadloze pc's niet. Hij maakt verbinding met het netwerk, maar niet met het internet. Iemand tips?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Kimath
13 jaar geleden
wat voor beveiliging zit er op je router? moet je misschien even iets resetten bij de router.

Antwoorden (7)

Contact opnemen bij de provider.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer het 3 keer afsluiten
en ga als je geen verbinding hebt ff op word gewoon wat typen en dan opslaan dan weet de computer dat je er op gewerkt hebt en dat weer afsluiten en dat weer starten en dan zie je vanzelf wel dat je verbinding hebt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
dit is een aparte oplossing, hoe gaat in word typen helpen met een netwerkverbinding maken?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen een van alle computers op het draadloze netwerk doet het. Mijn pc is inmiddels al veel vaker als 3 keer opnieuw opgestart.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh wat erg!! maar je kan er nu tog wel zonder bel de ict of w8 tot morgen en zoek en bel dan iemand om je te helpen en natuurlijk w8ten op antwoorden hier van mensen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat bedoel je precies met ''oh wat erg!!''. Ik snap de toegevoegde waarde niet helemaal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
XD lol wat een onzin antwoordt XD probeer een rondje te hinken op een been dat zal ook helpen XD
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb in het verleden vaak jodelend met onwillige videobanden rond de salontafel gedanst. Die deden het daarna altijd weer. Misschien kan MarcFotograaf dat proberen met z'n draadloze modem?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh wat erg dat je geen internetverbinding hebt!
Probeer je modem en je draadloze router te resetten. Schakel ze enkele minuten compleet van de stroom af (alleen het uit-knopje is niet genoeg). Zet ze daarna weer aan. Je modem gaat hierna automatisch een update uitvoeren met de nieuwste firmware die de provider beschikbaar stelt. Dit zou moeten helpen. Probeer het opnieuw.

Als het dan nog niet werkt, moet je toch weer contact opnemen met je provider.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt kijken of je instellingen goed staan in je draadloze modem.
Toets in de browserbalk: adsl-modem en controleer het even.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik weet het niet zeker maar waarschijnlijk staat er een IP adres opgeslagen bij je computer voor draadloos internet ? doe het volgende eens

*Start/Configuratiescherm/Netwerk

Daarna zie je links ergens staan Adapter instellingen klik daarop dan zie je staan Local Area Connection Rechter muis klik eigenschappen zorg dat alles aangevinkt staat
dan dubbel klik je op Internet Protocol version 4 daar zou alles op automatisch aangevinkt moeten staan. dan zet je alles op 'OK' herstart je router dan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heel simpel even bellen naar je provider!!

ik ben namelijk computer monteur en ik maak zo iets heel veel mee!! { ik doe dat ook even bellen naar de provider!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat ik altijd doe is gewoon even al de stekkers uit het stopcontact halen, na 5 minuten weer aansluiten, 9 van de 10 keer doet hij het dan weer.