Hoe kan ik mijn mail verwijderen van mijn g mail adres?

Ik zit bij een vereniging en ga van functie veranderen , nu heb ik een gmail adres wat over genomen gaat worden door mijn opvolger.
Als ik de mail verwijder is deze dan ook echt niet meer ergens te achterhalen, verdwijnt deze dan echt of gaat deze naar een soort prullebak toe?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

in principe gooi je mail eerst naar de prullenbak
maar daar kun je het ook weggooien
dan ben je het echt kwijt
capthavoc
12 jaar geleden
Nee gewoon alles verwijderen. Kijk dan ook tussen verzonden items, concepten... Dan ga je naar de map verwijderde items (als die er is) en dan wis je daar ook alles