BB wifi doet het niet?

Ik heb een bb met wifi. Maar de wifi doet het niet.
Nu las ik op internet dat mensen er vaker last van hebben maar ik kan nergens een goede oplossing vinden :S

Hij kan de wifi verbinding thuis wel vinden.
Maar als je op internet wilt doet hij het niet.

in het menuutje zie je dat de verbinding wel groen is maar op de plek waar een vinkje zou moeten staan staat in dit geval een -

Hoe los ik dit op?

Toegevoegd na 19 minuten:
klantenservice en alles werkt allemaal niet
ze weten niet wat het is en willen dat je hem opstuurt
na dit gedaan te hebben kregen we nieuwe telefoon met het zelfde probleem.
Het is iets in de instellingen maar wat??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee daar heb ik veel aan :S
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een iphone kopen!!
Kijk eens op het internet hele volksstammen hebben het zelfde probleem met een iphone/ipod als de vragensteller met zijn BB!

Antwoorden (3)

Het kan zijn dat als je je thuiswifi hebt ingeschakelt even 5 minuutjes moet wachten, en dan doet hij het.

Als dit niet het geval is, kan je even naar een klantenservice bellen. Bijvoorbeeld naar HI, dat maakt niet uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit ligt meestal aan de router. Het kan verschillende oorzaken hebben. Bv je router staat op N ipv b/g.
Ook zijn er een aantal routers die niet goed werken met Blackberry. Wat je nog kunt doen is in de router zelf zoeken naar de optie "DHCP Release" Die vaak te vinden is onder het tabblad " status" ,Daar even op DHCP Release klikken en daarna op DHCP Renew. In enkele gevallen lost dit het probleem op, zo niet is mijn ervaring dat BB het het best doet op Linksys routers waarvan de oudere BEFW11S4 serie bij mij tot nu toe nooit problemen heeft gegeven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
probeer eens dichter bij de router te staan, vink 'wi-fi' aan, ga naar 'wifi netwerk instellen' , klik op netwerk zoeken, dan verbinding maken, wachtwoord invoeren,..
Normaal gezien zal je dan verbinding hebben. succes !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
waarom een min? weet iemand het beter?