Hoe lang blijft het 5 mei logo staan op Hyves?

bij de meesten die het hadden, is het logo er weer af; maar bij best veel personen blijft dat logo erop staan. Vreemd, want we zijn nu ruim een half jaar verder

12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb jij mijn antwoord willen verwijderen? Ik snap dan echt niet wat je met je vraag bedoelt, uitleg...
bolt77
12 jaar geleden
nee, de beheerders van deze site hebben je antwoord verwijderd

Het beste antwoord

Je moet het logo er zelf afhalen, dat gebeurt niet automatisch.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Op 5 mei kon je je foto aanpassen met zo'n logootje.
Als je gewoon weer klikt op: nieuwe profielfoto dan kan je weer dezelfde foto nemen die je eerst had maar dab zonder logootje.

Waarschijnlijk waren de mensen waar jij het over hebt te lui om dit te doen!!