hoe log je in op wifi op het wifi netwerk van centerparcs heijderbos?????

als (kpn klant) zou je toch moeten in kunnen loggen op het openbare wifi netwerk van centerparcs ik ben er al vaker geweest maar toen snapte ik het niet zo goed!!!
we hebben thuis interactieve tv van kpn met hotspots maar kunnen we daar mee ook inloggen op het heijderbos????
en welke inlogcodes moet je daarvoor hebben?
moet je onderandere ook die kpn wifi app
daar voor gebruiken????

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet
19.5K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wificode gebruiken van het park zelf. Elke hotspot heeft zo zijn eigen code.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Waar zou je die kunnen vinden?
Utrecht
9 jaar geleden
Vragen bij de receptie.
Ik vermoed dat de KPN hotspot op een bungalowpark afgesloten is en niet publiek voor iedereen met een KPN abonnement.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Maar als je naar die site gaat zou je dara wel moeten kunnen inloggen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik vind de informatie nogal vaag:
http://www.centerparcs.nl/NL/NL/aanbieding/wifi-gratis http://www.centerparcs.nl/NL/NL/aanbieding/wifi-betalend
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Jaa daar was ik ook al naar het kijken maar snapte er niks van
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik begrijp dat je al abonnementhouder bent bij KPN. Er bestaan dan twee mogelijkheden: je kunt inloggen met je gewone accountgegevens van KPN Hotspots of je krijgt een kaart van de locatiehouder (in dit geval Centerparcs), zoals beschreven staat op https://www.kpnhotspotvandezaak.nl/downloads/KPN-HotSpots-dienstbeschrijving-OneSpot-online.pdf Overigens vind ik de reacties met het woord 'vaag' erin nogal vaag. Wie iets vaag noemt is dat meestal zelf, dat blijkt maar weer. Ik zie in elk geval op de website van Centerparcs heel duidelijk dat gratis internettoegang via Wifi beperkt is qua duur en locatie en dat je voor gebruik daarbuiten zult moeten betalen. Dat klopt misschien niet met je verwachtingen of de werkelijkheid, maar dat maakt de tekst op de website nog niet _vaag_! Of is dit vaag ofzo? Ben je slecht ter been, dat je niet even navraag kunt doen bij de receptie?

Antwoorden (3)

Als jij in een hotelkamer of in een appartement op Het Heijderbos zit, dan kan je in het hele Centerpark gratis gebruik van Wi-Fi maken. Je ontvangt bij aankomst een toegangscode voor 4 apparaten voor je hele verblijf daar.
Amadea
9 jaar geleden
Als je in center parcs op het wifi-netwerk wilt dan moet je daar:

- ofwel voor betalen.
- ofwel kiezen voor een VIP-accomodatie
- ofwel gebruik maken van de 30 gratis minuten die je dagelijks in de market dome kan opgebruiken. (ah ja, want daar wordt reclame voor gemaakt. Helaas werkt dat in de praktijk vaak gewoon niet!!!)

Hou er wel rekening mee dat een openbaar wifi-netwerk erg onveilig is! Als je het wil gebruiken beperk je dan tot het opzoeken van de weersverwachting ofzo maar ga zeker NOOIT je mails nakijken of aanmelden op sociale media of je bankzaken regelen, etc... Doe dat alleen via je je mobiele dataverbinding of je EIGEN goed beveiligde wifi-netwerk thuis waarvan alleen jij en mensen die je vertrouwd de netwerksleutel hebben. Iedereen in een openbaar wifi-netwerk zoals van kpn kan tegenwoordig namelijk zonder veel kennis van zaken met een simpele smartphone en de juiste app je wifi-verkeer onderscheppen. Als men zich in de bungalow of het appartement ernaast of in de market dome aan het tafeltje ernaast aan het vervelen is, zou het anders wel eens kunnen dat men met je inloggegevens aan de haal gaat.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als kpn klant kun je inderdaad inloggen op alle kpn hotspots. Hiervoor heb je je inloggegevens van kpn nodig. Als het goed is, kom je in Centerparcs automatisch op de hotspots-pagina van kpn terecht. Ik weet zo de url van deze pagina niet, maar ik kan me herinneren dat je kunt kiezen voor de optie dat je vaste klant bent. Vervolgens inloggen en je hoeft niets te betalen. Er kan wel maar één apparaat tegelijk op hotspots, dus je kunt bijvoorbeeld niet gelijktijdig op je mobiel en tablet. Ik had op een gegeven moment de hotspots-app van kpn gedownload. Dat vond ik makkelijker inloggen.

Toegevoegd na 11 minuten:
link gevonden: https://portal.hotspotsvankpn.com/
Omdat ik thuis niet in een hotspots-gebied zit, heb ik andere inlogmogelijkheden dan toen ik zelf in Centerparcs zat. Maar op bovenstaande link moet je dus de mogelijkheid hebben om in te kunnen loggen met je eigen kpn-gegevens.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hartstikke bedankt!!!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
We hebben wel een gwn normaal huisje kan dat dan ook
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja, want het hele park heeft dekking. Normaal moet je daar dus voor betalen, maar omdat je kpn-klant bent niet (dat zit in je abonnement).