Ik heb 2 accounts voor Skype ? Hoe komt dit ?

Hoe kan ik terig met Skype werken en mijn laatste account wegdoen? Geen van beide is actief
.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Internet
2.9K

Antwoorden (1)

Skype is nu van Microsoft. Als je een hotmailaccount (live-account) hebt dan kan je daarmee inloggen. Dit is meestal de reden waarom mensen opeens 2 accounts hebben. Volgens mij kon je ze ook samenvoegen.

Om iets weg te doen moet je de accountinformatie hebben. Inloggen met het account wat je wil verwijderen.

Zie voor verdere info:
https://support.skype.com/nl/faq/FA142/hoe-kan-ik-mijn-skype-account-sluiten