hoe krijg ik die geselecteerde foto's op mijn profiel bij Facebook weg (of kan ik ze zelf kiezen)?

Op het profiel van mijn facebook staan "foto's" in de linker kolom.de keuze wordt door Facebook zelf gemaakt, een aantal foto's waarin ik getagd ben en een aantal andere. het eigenaardige is dat het relatief oude foto's (bv. van vorige kerst!) zijn die ook niet veranderen als ik nieuwe foto's post.
Ik zou die dus graag actualiseren, en liefst van al nog kiezen wat ik erop zet.
Kan dat en zo ja, hoe?
Het is in de linkerkolom, dus waar ook "vrienden" staan en de korte voorstellingstekst van mijn profiel.
Als dat niet veranderd kan worden, kan ik dat dan gewoon ook weg doen, zodat het niet meer zichtbaar is, ook niet voor vrienden?

6 jaar geleden
in: Internet
3.9K

Antwoorden (1)

Rechtsboven in dat vak met die foto's, kom je als je er met je muis langs gaat een potloodje tegen. Hiermee kun je deze veranderen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Edit: je kunt bij "profiel bewerken" ook deze uitgelichte foto's kiezen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
liveisgreat
6 jaar geleden
wel dat lukt me niet... :-/ ...
liveisgreat
6 jaar geleden
als ik in de rechterhoek klik, krijg ik de melding dat ik verborgen foto's kan aantonen. dat zijn dan foto's waarin ik getagd ben maar die ik niet heb toegelaten op mijn tijdslijn (je kent dat wel, die FB vrienden die 20 foto's van je nemen en die dan allemaal op je tijdslijn willen zetten. heb ik dus ingesteld dat ik eerst moet zien vooraleer iets op mijn tijdslijn komt. En die foto's die ik niet heb toegelaten, krijg ik dan te zien).
klik ik in de linkerhoek, dan kom ik bij de foto's waarin ik getagd ben en waarbij ik het taggen heb toegelaten; zoals die van kerst.
maar kiezen kan ik dus nergens :-(.