Hoi. Als ik problemen met livestreamen (voetbal) heb maar niet met me internet kan ik dit verhelpen met mijn werkgeheugen uit te breiden?

Heb een laptop met 1gb werkgeheugen die draait op vista.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat voor stream gebruik je??

Antwoorden (1)

Die kans is erg klein. De bottleneck (de vertragende factor) zit naar alle waarschijnlijkheid in de on-board grafische kaart en dus ook de processor.
Wat ook nog een mogelijkheid is, is dat je harde schijf veel last heeft van fragmentatie. Het doet er dan niet toe of je de "film" aan het streamen bent of niet.