Draadloos internet wachtwoord veranderen

Ik heb het idee dat andere mensen op mijn draadloos internet kunnen komen, daarom wil ik het wachtwoord veranderen. Waar kan dat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

probeer eens in je adresbalk te typen:

Inloggen met:
Gebruikersnaam: admin
Wachtwoord: admin

en dan moet je even kijken bij wireless security.

Toegevoegd na 5 minuten:
Oke probeer dit dan:

Ga naar start, uitvoeren.
Typ bij uitvoeren: CMD
Je krijgt een zwart scherm met text

Typ in dat zwarte scherm: ipconfig /all

je krijgt nu allemaal text te zien.

Je ziet nu een paar nummers naast "Standaardgateway" te zien. (zoals 192.168.0.1). schrijf deze over, en zet deze in je adresbalk.

Inloggen met:
Gebruikersnaam: admin
Wachtwoord: admin

en dan moet je even kijken bij wireless security.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die site werkt dus niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jongens, jongens, jongens toch!
Gewoon doen wat ik zeg, zoek de ip van je router en log in en verander je code. Easy peasy.
Als je dat idee hebt is dat er iemand anders op jou netwerk mee lift kan het zijn dat je netwerk niet goed is beveiligd, of helemaal niet.
Dit kan je zien onder het hoofdstuk:
beschikbare draadloze netwerken weergeven.
Daar zie je je eigen netwerk en dat van anderen die in de buurt zitten.
Kijk in eerste instantie of er een beveiliging achter staat. Zo nee, geef een berichtje.