Wat is de beste webwinkel?

Ik wil meer op internet winkelen, maar weet niet zo goed waar ik veilig en snel kan shoppen.

Weet jij het antwoord?

/2500

tja, dat ligt eraan wat je wil kopen natuurlijk

Bol.com is een goede, betrouwbare en snelle winkel. Zo kan ik er nog wel een hoop opnoemen. De grote/bekende namen zijn meestal ook wel betrouwbaar kan ik uit ervaring zeggen.

Wat wil je kopen? Marktplaats.nl Freshcotton.nl

neckerman, ibood, marktplaats, dixons, weekamp, gistron, 1to0, megagadgets, coolblue. Dit zijn de goeie en betrouwbare online shops dat ik gebruik.

Ik koop zelf alleen bij de iets grotere clubs die gevoelig zijn voor slechte marketing (merk namelijk dat het service-niveau daar ook voor e-klanten hoger ligt dan bij de kleintjes). Dus Wehkamp, Bol, etc.

Het is antwoord is : www.marktplaats.nl Ze hebben een award gewonnen voor beste webwinkel 2008

Winkels met het Thuiswinkel logo zijn meestal goed en betrouwbaar

Bronnen:
http://www.thuiswinkel.org/

Voor weekendjes weg binnenland: Landal.nl Voor cd's: bol.com Voor PC supply's: Alternate Boodschappen: Albert Overige: Neckermann Mijn persoonlijke lijstje al doe ik eigenlijk nooit boodschappen via internet. maar de rest klopt

Websites altijd bekijken of er contact gegevens zijn. Als je twijfelt moet je gewoon een mail sturen en wachten op reactie. google desnoods op de website en kijk tussen de hits of er iets verdachts tussen staat. Bol.com computerland.nl pricewatch.tweakers.net samenkomen.net (ook leuk, eigen risico :P) ibood.com

Marktplaats is geen webwinkel maar een site die vragers en aanbieders bij elkaar brengt. Het enigste wat Marktplaats verkoopt is advertentieruimte voor deze doelgroepen.

Je kunt het beste E-shoppen bij webwinkels die aangesloten zijn bij het Thuiswinkel Waarborg. Deze winkels worden regelmatig gecontroleerd.

Er zijn zoveel leuke, veilige en snelle webshops. Kijk maar eens op www.flavourites.nl, daar staan heel veel webwinkels op. Ik kijk er zelf graag op.

Bronnen:
http://www.flavourites.nl

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100