Waar en hoe maak ik op snelle en simpele manier een eigen gratis forum op internet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (4)

Even naar www.freeforums.org browsen, en klaar is kees!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar zijn hulpwebsites voor, zoals www.forum2go.nl voor.
Het aanmaken gaat heel makkelijk, maar een aantal voorzoorgsmaatregelen voordat je er een aanmaakt is altijd handig. Zoals een aparte e-mailadres aanmaken.
Wat wel het nadeel van deze websites zijn is als ze voor heel lang te weinig 'kijkcijfers' krijgen ze vanzelf sluiten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dit is eentje van echt mooie forums makers
capthavoc
12 jaar geleden
http://www.forumup.nl/

Het is een site gemaakt door de auteurs van één v/d grootste Italiaanse web communities www.raulken.it (meer dan 70000 gebruikers, meer dan 2 miljoen pagina`s bekeken elke maand en meer dan 100 staff medewerkers) Deze zetten hun ervaring in om andere mensen te helpen hun eigen forum community op te bouwen zonder veel tijd en geld te investeren (alles is gratis) op server, domein en software gebied.
Haar forums worden gemaakt dmv phpbb technologie op een server met 100 MB/s verbinding, 4 Intel Xeon CPUs, MYSQL Database, Apache server en Linux systeem omgeving: dit garandeert stabiliteit, snelheid en betrouwbaarheid. Alle data wordt geprocessed met PHP preprocessing en wordt gecomprimeerd verzonden om de prestaties te verhogen en de kosten naar beneden te brengen. ForumUp groeit elke dag volgens de wensen van mensen die het gebruiken..