Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Weet iemand hoe ik mijn pakket bij strato kan opzeggen?

De vraag is duidelijk denk ik. strato.nl.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
2.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Je had makkelijk het linkje 'Algemene voorwaarden' kunnen vinden op hun website, vind ik.

11.1 Tenzij uit de aanbieding anders blijkt, wordt de overeenkomst automatisch met de minimumlooptijd / eerste looptijd van de overeenkomst verlengd, zolang deze niet door een der partijen met inachtneming van een opzeggingstermijn van één maand voorafgaand aan de afloop van de overeenkomst wordt opgezegd. Bedraagt de eerste looptijd van de overeenkomst meer dan een jaar, bedraagt de verlengingsduur telkenmale één jaar.

11.2 Opzegging van de overeenkomst dient schriftelijk te geschieden, waarbij bij toezending per fax uitdrukkelijk is toegestaan. De overeenkomst kan tevens rechtsgeldig worden opgezegd via de beveiligde klantservice-sectie , voor zover deze mogelijkheid beschikbaar is.
(Lees meer...)
AWM
14 jaar geleden
Je kunt dat pakket niet zomaar opzeggen als je een contract hebt afgesloten en de periode nog niet voorbij is. Tenzij (in dit geval) strato in gebreke is gebleven.

Meestal heb je bij contracten een opzegtermijn, het beste kun je dan een aangetekende brief sturen (kan er nooit gezegd worden dat de brief niet is aangekomen, en dan zouden ze je contract stilzwijgend kunnen verlengen). In die brief zeg je dat je per ..-..-.... je abo wilt opzeggen en dan zal het goedkomen.

NB Als strato in jouw optiek in gebreke is gebleven met de levering is het ook aanraadzaam een aangetekende brief te sturen!

succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding