Is er een zelfde soort site als Soundcloud maar dan met onbeperkte upload ruimte?

www.soundcloud.com/kown ; Ik mag nog maar een uur uploaden en ik wil juist lekker veel demo's en samples uploaden. En liever niet via youtube want via soundcloud kan je downloaden. Maar betalen voor soundcloud is ook weer niet waar ik heen wil.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Hiervoor is het inmiddels wereldberoemde DROPBOX dé oplossing ! Met deze mogelijkheid kunt U op elke PC met Internet zonder probleem doen en laten ,wat U wilt . Ideaal dus om er muziek bestanden neer te zetten en de synchronisatie gaat heerlijk ! Neem er een kijkje:

http://www.dropbox.com/

Onbeperkte upload mogelijkheid is er ( logisch ) genoeg niet,maar de ruimte is uiteindelijk tóch enorm,welke aangeboden wordt en dat voor GRATIS !

Groet:Zoekertje

Toegevoegd na 2 minuten:
Verder is Spotify ook niet "verkeerd" .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je eigen youtube kanaal? Onbeperkt ruimte :D