Port forwarding werkt niet, hoe kan dit? Zie beschrijving.

Ik had mijn poort (1604) succesvol forward, en alles werkte. Nu heb ik mijn PC moeten resetten, en daarna deed hij het opeens niet meer. Nu keek ik nog een keer terug in mijn IPv4 instellingen, maar de standaardgateway was verdwenen en heb ik opnieuw ingesteld. CanYouSeeMe.org blijft nu zeggen "Connection timed out". Nu is dit niet het enige probleem, want mijn ProXPN verbindt nu ook al niet meer. Help! Wat gaat er fout? Het enige wat ik gedaan heb voordat hij ermee stopte, was dat ik Invisible IP Map geinstalleerd heb.

Toegevoegd na 1 uur:
Inmiddels doet ProXPN het weer.

Alleen de port forwarding nog niet...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Wellicht heeft je computer een ander ip-adres gekregen (DHCP). Wil je port forwarding gebruiken, is het aan te raden om je computer een vast ip-adres te geven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En hoe stel ik een vast ip in?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik dacht dat je dit wel wist, aangezien je vrij ingewikkelde zaken hebt gewijzigd in je router.
Ik kan het je niet uitleggen (te ingewikkeld), zoek dit eens via google op hoe dit gaat voor jou besturingssysteem.
In ieder geval bij de netwerkinstellingen van je computer.