Is er een manier om een muisklik na te bootsen op een internactieve website? OM RSI te voorkomen, als je veel moet klikken en schuiven. Bedankt alvast

Ben tikkie verslaafd aan een spel op internet, waarbij je veel moet klikken en schuiven. Zou prettig zijn als dat met toetsen zou kunnen. Zou dat te programmeren zijn? Dat de muis of computer het wolkje herkent wat je aan moet klikken en wat dat klikt of met een toets klikt of zo iets.

12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Moet je met dat spel erg vaak de exacte zelfde handelingen uitvoeren?
Anders kun je bijvoorbeeld een programma downloaden waarmee je muisbewegingen en het klikken op neemt.. Daarna kun je deze opgenomen bewegingen automatisch afspelen op je computer.. Dit heb ik zelf ook gebruikt bij een webbrowser game met de zelfde handelingen

Programma dat ik heb gebruikt en dat goed werkt is Mouse Recorder Pro:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Carcelia
12 jaar geleden
Hartstikke bedankt voor dit idee, hoop dat t voor mij ook gaat werken. M vr gr. Carla