Goede content, Meta tags zijn niet meer zo belangrijk.
Goeie titel van je pagina's, Goeie links van andere site's maar let op geen betaalde links dit kan net andersom werken.
Genoeg trefwoorden in je teksten die overeenkomen met je titel maar niet te veel anders ziet google het als spam en krijg je een slechtere ranking.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

Door te betalen of goede Meta tags toe tevoegen in de broncode van de tekst.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
dat is niet waar. punt
makkelijkste manier is google een hele grote smak geld te geven. Verder zijn er allerlei manieren om hogerop te komen, bijvoorbeeld lid worden van bepaalde services etc.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Door goeie informatieve zinnen te gebruiken, geen dooie links, websites die naar jou linken etc
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
O.a.:
- Er moet veel naar de site gelinkt worden.
- Betalen voor een vermelding.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Goede zoektermen toevoegen aan je website.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zoals de eerdere antwoorden aangaven: goede metatags, veel informatie en werkende links.
Wat ook helpt is:
- regelmatige zaken toevoegen zodat het duidelijk is dat de website up to date is
- het gebruik van een forum of gastenboek
- voldoende subpagina's
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Maak gebruik van de door Google beschikbaar gestelde Webmasterhulpprogramma's.
Hiermee kunt u zien hoe Google uw site ziet, problemen analyseren, en informatie delen met Google om de zichtbaarheid van uw site te verbeteren.
Meer informatie zie Bron:
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je kunt alleen betalen om in de bovenste commerciele resultaten van google tevoorschijn te komen, of in de rechterbalk met advertenties. Ook metatags hebben een heel kleine invloed op hoe hoog je genoteerd wordt.
Het toverwoord is pagerank.
1: het onderwerp van een site wordt bepaald door de inhoud van een site te analyseren (tekst te doorzoeken)
2: pagerank wordt berekend door de verhouding van links tussen de betreffende site en andere sites te bekijken, en hoe relevant de inhoud van die gelinkte sites is.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Google gebruikt hier honderden factoren voor:
- linkbuilding van relevante sites
- leeftijd van de website
- domein
- website indeling (gebruikt alle HTML tags als

,, e.d. op de juiste manier. Gebruik ook altijd alt="" in img tags)

SEO is een oneindige klus waar je een heel team full time op kunt zetten, onderschat dit niet.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wat in ieder geval zeker belangrijk is om een hoge positie te krijgen in de Google zoekmachine is, zoals hiervoor ook al genoemd, het opsparen en regelmatig inwinnen van backlinks. Backlinks zijn links die naar jouw site verwijzen, vanaf een andere website. Stel dat jij een website hebt over hoe verdien je geld, dan is het belangrijk dat er zoveel mogelijk websites op internet met (ongeveer) ditzelfde onderwerp naar jouw site toelinken. Deelnemen aan discussies op fora helpt ook, aangezien je daar een link in je handtekeningen kunt plaatsen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1) Richt je website op een specifiek onderwerp.
2) Schrijf kwalitatief goede artikelen en verwijs naar (andere) autoriteiten op dat gebied.
3) Zorg voor een duidelijk hiearchische site structuur door duidelijke categorieen aan te maken:
kaas > maaslander > maaslander 48+
4) Doe onderzoek naar zoektermen (bron 1)
5) Verwerk de zoektermen over de pagina's met de belangrijkste centrale termen op de home. De belangrijkste elementen om keywords in te verwerken zijn: title, h1-h3,alt-tag plaatjes, in linkteksten.
6) promoot je website door links aan te melden bij startpagina's / directories, persberichten te schrijven en gebruik te maken van social media sites (zie bron 2).
7) Lees literatuur op het gebied van SEO (bron 3)