Ik kan één specefieke site niet openen op mijn computer, wat moet ik doen?

Hallo allemaal!

Ik hoop dat één van jullie mij kan helpen, ik heb op dit moment een probleem.
We hebben voor school nieuwe roosters, en sinds die verandering kan ik mijn rooster niet meer openen.
Deze site wil wel bij mij laden: http://helenpark.nl/roosters.html
Maar als ik dan op één van de afdeling klik blijft mijn pagina maar laden en krijg ik na verloop van tijd een foutmelding.
Ik vindt het echt super vervelend dat deze site niet bij mij wil openen want nu moet ik elke keer aan mensen vragen naar mijn rooster, en dat is nou niet ideaal toch?

Alvast bedankt!!!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet
1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Lukt het echt niet, vraag dan een uitdraai op school van je rooster.
Amadea
9 jaar geleden
Het lijkt mij slimmer contact op te nemen met de systeembeheerder van jouw school. Hij of zij weet vast wel te vertellen wat jij moet doen om je rooster weer gewoon te kunnen openen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Super bedankt voor Jullie reacties. Ik was al van plan maandag anders naar het systeem beheer op school, maar het was meer voor als ik roosterwijziging heb die komen ook op die site en die kan ik nu dus niet laden dat wel balen! Maar dan regel ik het voor dit weekend wel met m'n vriendin over whatsapp! in ieder geval jullie allebei super bedankt voor jullie reacties!

Het beste antwoord

Het zou misschien helpen als je zou vertellen om welke foutmelding het gaat.

Nu kan er enerzijds hardwarematig iets misgaan, zoals een dns-server die verkeerd staat in je router (nouja, dit is toch min of meer hardwarematig), of er is bijvoorbeeld echt software op je pc die bepaalde pagina's blokkeert (softwarematig).

Probeer daarom eens met een linux-live-distro die pagina's te openen vanop jou pc, dan weet je meteen waar je het moet gaan zoeken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Heb je al geprobeerd de website te laden in een andere browser? In veel gevallen helpt dit. Het kan ook zijn dat je je huidige browser moet upgraden naar een nieuwere versie.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heb je adblocker misschien dat het daar aan licht
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Super bedankt voor je antwoord!
Ik heb geen adblocker op mijn compuer staan. Maar in ieder geval bedankt !!!