Hoe komt Toeto aan zijn gegevens?

Ik kwam toevallig terecht op http://www.toeto.com/ . Op die site kun je bijvoorbeeld de namen vinden van alle mensen die in een bepaalde straat wonen.

Hoe komt Toeto aan die gegevens, en hoe zorgen ze dat de gegevens accuraat blijven?

Cryofiel
13 jaar geleden
in: Internet
5.3K

Het beste antwoord

Ik heb even gekeken en zag mezelf er niet bij staan. Dat komt waarschijnlijk omdat ik een geheim telefoonnummer heb. Ze zullen die gegevens dus wel uit de (papieren of digitale) telefoonboeken hebben geplukt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Door registraties en waarschijnlijk de gemeenteregisters.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ben even naar de site geweest.
Mijn woonplaats en straatnaam opgezocht.
Even gecheckt: de namen die ik tegenkwam (o.a. onze buren) die staan allemaal geregistreerd in het (normale) dikke telefoonboek.
Dus ik verwacht die als bron.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
er word levendig gehandeld in persoons gegevens die je achter laat bij telefoon maatschapijen postorder bedrijven enzenz en verder alles waar je je gegevens achterlaat deze komen in bestanden terecht en kunnen gekocht of verkocht worden
als je hier niet zo''n voorstander van bent zoals ik kijk dan voor je je gevens verstuurd naar de vakjes dat je niet wil dat jouw gegevens aan derden door gegeven kunnen worden wat ik ook doe is mijn naam verkeerd spelen dan kun je als je dat bij houd ook zien via welke maatschapij iets terug komt spel bv han jansen als jan hansen oid bij een bedrrijf als er dan na maanden een aanbieding komt met die naam weet je hoe ie daar terecht kwam

Toegevoegd na 10 minuten:
yes ik sta dr niet in haba haba haba ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
denk ook door telefoongids enz. heb effe gekeken maar sommige gegevens zijn oud, weet van een paar in mijn buurt dat ze overleden of verhuisd zijn dus t zijn niet de meest recente gegevens