Met welke chatroulette site (of hoe) kan je een plaatje/foto gebruiken. Of hoe?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat mag niet meer, je kan dan verbannen worden van de site.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar op chatrandom zag ik gister nog een plaatje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ken chatrandom zelf niet, maar bij chatroulette duurt het altijd een tijdje voordat ze het door hebben en je dan blokkeren. Maar je kan het doen door Manycam te downloaden (een gratis programma) en die in te stellen als webcam-uitzender als het ware. In dat programma moet je dan een filmpje zetten (die je op je computer hebt staan, een .gif of een plaatje) en dan zend hij het uit.

Het beste antwoord

Volgens mij is er maar 1 chatroulette, je kan op chatroulette er niet zelf voor kiezen om een foto te gebruiken. Wel kan je bijvoorbeeld manycam downloaden, hier kan je dan filmpjes mee afspelen of een foto uitzenden als webcam.

Met het programma kies je dan een foto en die speel je af. Bij chatroulette kan je dan een webcam uitkiezen en hier zou je manycam tussen moeten staan.

Kies voor de manycam en voila, de mensen zien je foto.

Download manycam hier: http://www.manycam.com/