hoe verwijder ik de zoekmachine "Ask"?

tegelijk met het één of ander per ongeluk geïnstalleerd, maar ik krijg er dus iets van als men op die manier werkt.
daarom wil ik de zoekmachine '"ask" om principiële redenen verwijderen. Ik brows met firefox.

11 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Start het add-on beheer via het menu of Ctrl+shift+A en verwijder ASK. Ook met de rechtermuis bovenin kun je de balk in elk geval onzichtbaar maken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
liveisgreat
11 jaar geleden
gevonden bij "extensies" en verwijderd. bedankt.

Andere antwoorden (1)

Bij het zoekvak zit ook een optie 'manage search engines...'
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
liveisgreat
11 jaar geleden
okee, maar die toolbar blijft dan nog zichtbaar.... ik wil heel dat spul van mn pc, niet te doen dat dat zo slinks wordt geïnstalleerd omdat je even niet oplet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je echt gegarandeerd van alle shit af wilt, moet je om de zoveel tijd je hele firefox profile weggooien (eerst een backup maken van je bookmarks).