Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het filmpje uit dit artikel nog ergens te zien?

Ik bedoel het filmpje waar het in dit artikel over gaat: http://www.nu.nl/internet/2305992/studente-wint-zaak-dronken-video-geenstijl.html

Het heeft jaren op internet gestaan, dus je zou denken dat het nog ergens te zien moet zijn. Ze zeggen immers dat iets dat eenmaal op internet staat er nooit meer afkomt. Maar ik ben al een tijdje aan het zoeken zonder resultaat. Misschien dat iemand van jullie wat handiger is met zoekmachines en weet of het nog ergens te zien is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
352

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Als je er om vraagt heb je kans dat iemand het nog een keer online gooit. Wat ze er mee bedoelen is dat er mensen zijn die het nu hebben gedownload en het zo weer online kunnen gooien.

Je hebt wel kans dat hij ooit nog online komt alleen is hij nu nergens meer te vinden.

En ik heb hem destijds gezien, maar het is niet echt boeiend hoor. Als je een willlekeurige kroeg binnenloopt maak je net zoveel boeiende dingen mee.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding