Hetnet e-mailaccount openen op windows 7?

Hallo,

Mijn moeder heeft sinds gister een nieuwe computer uitgerust met windows 7. Op haar vorige systeem gebruikte ze altijd Microsoft Outlook voor het openen van haar e-mail. Ze heeft een e-mail adres van @hetnet.nl. Nu is er op windows 7 alleen Windows Live Mail op geinstalleerd. Hoe kan mijn moeder nu haar Hetnet mail openen op de computer zelf? (NIET op internet via webmail ofzo!)

BVD

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1K

Het beste antwoord

Windows Mail is de vervanger van Outlook Express, dus die zou ze kunnen gebruiken. Volgens mij wordt die standaard meegeleverd met Windows (bij Vista in ieder geval wel).

Toegevoegd na 2 minuten:
En na even Googelen denk ik dat Windows Live Mail ongeveer hetzelfde is, dus kan ze die gewoon gebruiken.