Hoe kun je je leeftijd veranderen op youtube?

Ik heb een account maar ben 18 geworden en weet nu niet hoe ik mijn leeftijd kan veranderen :S

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
12.4K
Ritsuka
12 jaar geleden
gefeliciteerd! en dat gaat toch vanzelf?
capthavoc
12 jaar geleden
je leeftijd past zich vanzelf aan als je de geboortedatum goed hebt ingevuld kun je controleren onder je gegevens
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gefeliciteerd! :)

Het beste antwoord

Bij het registeren op YouTube heb je je geboorte datum op moeten geven, als je dat eerlijk hebt gedaan hoef je niets te wijzigen. Het is niet mogelijk om dat na die tijd te doen op het bestaande account.