heeft iemand een gratis alternatief voor deze tool om meer twitter volgers te krijgen?

heeft iemand een alternatief voor deze tool tweetadder om meer twitter volgers te krijgen: http://goo.gl/VbilC ?
het liefst gratis.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom wil je meer volgers? Voel je je dan stoerder? Die volgers bekijken je tweets nieteens.

Antwoorden (3)

Wellicht dat je de hashtag #durftevragen of #goeievraag kunt gebruiken?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je de gebruikelijke manier volgt dan is die gratis en komen er langzaam maar zeker meer volgers.

Dat is:
- volg onderwerpen die door veel mensen interessant gevonden worden en retweet die onder je eigen volgers.
- schrijf zelf interessante dingen die mensen graag lezen.
- zorg dat je als een van de weinigen van een bepaald onderwerp verstand hebt en schrijf daar over. Kan ook bij toeval gebeuren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maak vrienden