Kan je internetten op je Iphone 4 binnenkort 5 zonder data abonnement dus alleen met wifi?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (5)

Ja hoor! Let er wel op dat dat 'waaiertje' linksboven in beeld staat, anders kan het veel geld kosten, wanneer je per ongeluk via 3g internet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja zeker, mijn kids hebben allen een iphone, zonder data abonnement, alleen prepaid. Thuis en op school kunnen ze via wifi interneten / email-en.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, natuurlijk kan dat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja natuurlijk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja maar dan niet je msn aan laten staan als je weggaat want dan komt het op de rekening van je abbo ;)