Hoe kan je bij YouTube een aantekening maken zodat iemand gelijk wordt doorgestuurd naar een ander filmpje?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Onderaan kun je een reactie plaatsen, daar kun je dus dan ook je eigen link neer zetten. Dus mensen die de reactie lezen, die zien jou link.
Groetjes!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Er is daarnaast een mogelijkheid om een aantekening in de video te maken. Wanneer je ingelogd bent komt er een zwarte balk met meerdere pictogrammen onder de video te staan. Een daarvan is 'maak een aantekening' wanneer je daar op klikt komt er een programma waarin je de aantekening(en) kunt maken