We willen overstappen van KPN naar Ziggo, kan je een abonnement bij Ziggo starten met Internet & Bellen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Tuurlijk kan dat en kan je t uit ervaring aanraden

Ben zeer tevreden klant van ze oke er zullen overal nare ervaringen mee zijn maar ik stapte over en was binnen een week geregeld

Toegevoegd na 8 minuten:
Ga naar

https://www.ziggo.nl/#producten/?ns_campaign=t4u&ns_mchannel=ppc&ns_source=google&ns_linkname=sea&ns_fee=0

Overstappen regelen alleen uit ervaring weet ik als je digitenne hebt moet je dat zelf regelen

Maar echt het is uit mijn ervaring in een week geregeld
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Internet gaat altijd samen met tv.Dus dan wordt telefoon internet en tv.
12 jaar geleden
Ja dat gaat samen met internet en tv en je moet in het ziggo gebied wonen. dat kan je testen op hun site ziggo.nl