Is er een manier om de root-directorie op een ftp-server terug te zetten?

Tijdens een poging een nieuwe website te uploaden naar de ftp-server heb ik op de server zelf per abuis alle 'standaardmappen' verwijderd, dus imap, logs, domains etc. Dat betekent dat ik nu mijn hele site heb platgelegd.

Is er een manier om die mappen weer terug te zetten? Kan ik ze bijvoorbeeld weer zelf aanmaken, of is dit iets wat alleen de hoster weer in orde kan maken?

Dat er nu geen site op staat is niet zo erg, ik zou het alleen heel vervelend vinden dat ik er nu ook niets meer aan zou kunnen doen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Voor zover ik weet kun je zelf gewoon die mappen weer aanmaken, maar ik weet niet pf er ook n og iets speciaals in hoort te staan. En als dit niet werkt, dan kun je altijd nog contact opnemen met de hoster.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het was de hoster inderdaad al opgevallen dat ik iets te enthousiast op de delete knop heb geduwd. Bedankt voor je antwoord!