Hoe verwijder ik mail uit mijn GMail trash?

Ik heb mailtjes van facebook, die krijgen een label facebook, en die verwijder ik. Ik wil een zoekopdracht maken die alle mails in trash met dat label laat zien, zodanig dat ik de "permanent delete" kan gebruiken.
De zoekopdracht "in:trash and label:facebook" laat allereerst niet alle mail zien, maar de knop "delete" verplaatst de mail dan van trash naar trash, dat schiet dus niet op.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
1.7K

Het beste antwoord

Waarom wil je ze verwijderen?

Je kan toch ook gewoon bij je filter instellen dat hij een label krijgt en de inbox overslaat en meteen naar trash gaat? Op die manier worden ze vanzelf na 30 dagen verwijderd.

Toegevoegd na 19 minuten:
Als je naar je trash map gaat en dat achter in: trash label:facebook zet dan pakt hij ze wel allemaal. Dus het woord and weglaten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kan die filter ook instellen voor e-mails die al in je folders staan. Als je hem instelt dan staat er een vinkje voor toepassen op berichten die al in je mappen staan. (zie screenshot)

Andere antwoorden (1)

Zoals jij het wil gaat het inderdaad niet.
Wat je kunt doen is ze op die manier zoeken, deze selecteren, dan naar je trash gaan en daar dan op 'definitief verwijderen' klikken. Dan zijn ze wel weg.
De selectie blijft dus bestaan als je naar een andere map gaat. Je kunt echter alleen definitief verwijderen in je trash.
Succes.

Ps waarom je ze niet allemaal op die manier kunt vinden is me een raadsel...